Jag har fått mitt liv tillbaka


Skrev idag sista tentan för denna kursen och nu har jag sommarlov. De senaste två veckorna har jag levt i min egna lilla tenta-bubbla. Jag ska vara ärlig och säga att jag inte pluggat överdrivet mycket men de två senaste veckorna har jag varit som en känslosam berg-och-dalbana. Ena stunden har jag världens tenta-ångest för att efter fem minuter känna att "Det är ju inte hela världen om jag inte lyckas, då kan jag alltid göra omtenta i augusti!". På ren svenska är det JÄVLIGT skönt att tentan är över så jag kan fokusera på annat.

Så, för att fira sommarlovet åkte jag till stallet. Red Solero en stund på ridbanan och trots att han bara är 5 år så är han en av de finaste hästarna jag någonsin suttit på. Har gått som på små rosa moln efter jag kom hem från stallet.



Syskonkärlek! Cyprina och Solero.




Kommentarer
Postat av: Moster

EMMA... INGA omtentor! :P

2010-06-08 @ 11:16:12
URL: http://pysselberoende.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 16:09:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0