Mitt nya liv i Piteå


Precis som rubriken antyder bor jag numera i Piteå med min nyblivna sambo Viktor. Är här för att börja plugga Journalistik i nya medier och det ska jag vara klar med om tre år om allt går enligt planerna.

Börjar få lite smått ordning på lägenheten men vill att mitt flyttlass ska komma typ NU. Det känns inte riktigt som hemma här än men det blir det förhoppningsvis ändring på när jag får hit mina grejer och kan få sova i min egen säng.


Lätt kaos när allt skulle på plats.


Skolma kom hit imorse när Josse stack till stallet. Tydligen var han lite trött, så han la sig bredvid Viktor och somnade.



Köket har blivit riktigt hemtrevligt nu, resten av lägenheten ser dock ut som ett bombnedslag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej emma! Köket ser ju mysigt ut... väntar med spänning på fler bilder... Men du vart är dina senaste fynd från kölja design! ?

2010-08-17 @ 16:44:03
URL: http://pysselberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0