Fullt ös i Piteå


Idag kom mitt mycket efterlängtade flyttlass fram till Ankars. Sakta men säkert börjar alla sakerna att få sin rätta plats men vardagsrummet/sovrummet ser ut som ett bombnedslag. Imorgon ska allt packas upp, orkar inte bo med grejer överallt längre. Nu är det ordning och reda som gäller!

Har för övrigt fullt upp med nollningen. Idag var det Fråga Olle på kåren, och ja, det var Olle Waller himself som var på plats. Nollningen är något utav det roligaste jag varit med om i hela mitt liv, vi bugar åt helige nÅL, gör honör när Generalen kommer och phösare Big C och Big Efes ser till så att vi sköter oss...


Den alldeles underbart fina flaggan får sitta tejpad på hyllan tills jag kommer på något bättre ställe att göra av
den.


Kommentarer
Postat av: moster helen

VaRT ska min tavla sitta ! :D

2010-08-22 @ 20:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0